تو !


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

همین قلبی که در اعماق آن صداقت و یکرنگی است 

روی دیواره های سرخ رنگ آن تنها نام مقدس تو حک شده است .

می تپد برای تو ،

شکسته است بدون تو ،

دلتنگ است از دوری تو ،

خوشبخت است در کنار تو ،

تنهای تنهاست به عشق تو.

                                          صدای قلبم را بشنو ،

صدایی که از اعماقش میتوانی نام مقدست را بشنوی.

هر تپش از این قلب عاشقم ، تنها به امید بودن تو در قلبم است .

این قلب را نا امید نکن که تنها امیدش تویی .

این قلب را نشکن که تنها عشقـــ ش تویی...................................



نظرات شما عزیزان:

parinaz
ساعت18:21---12 مهر 1391
واقعا وب عالیی داری عزیزم

مهرسا
ساعت14:29---29 شهريور 1391
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***منتظرمااا. . . . . . . . .*. . . . . . . ** *

آجي جون حتما بيا. راستي اسمم عوض شد تو لينكا عوضش كن.


م صادقی
ساعت16:24---28 شهريور 1391
سلام ابجی گل روزت مبارک رزگل عزیز

فاطمه
ساعت22:21---27 شهريور 1391
روز دختر مبارک

امیدوارم مثل حنا با مسولیت

مثه کزت صبور

مثه ممول مهربون

مثه جودی شاد و سر زنده

و مثل سیندرلا خوشبخت باشی !


غزل
ساعت13:07---27 شهريور 1391
خوهش میکنم اشکالی نداره

narges
ساعت1:35---27 شهريور 1391
salam roze aziz mrccc ke behem sar mizani va nazar midi az in matnet kheili khosham umad bazam pisham biya booooos bye bye

arezoo
ساعت15:57---26 شهريور 1391
خیلی که دلتنگ می شوم به اسمان نگاه می کنم دلم قرص می شود که تو هم زیر همین سقفی....

kiki
ساعت15:23---26 شهريور 1391
بعضي وقتها که خیلی دلم گرفته دوست دارم وقتي بغضم ميگيره خدا بياد پايين اشکامو پاک کنه دستمو بگيره و بگه: آدما اذيتت ميکنن؟؟ بيا بريم...

arezoo
ساعت15:22---26 شهريور 1391
چشم هایم را به بیمارستان می برم
نمی دانم چه مرگشان است
هرشب در خواب
جایشان را خیس می کنند...


یکی بود یکی نبود ...
ساعت12:08---26 شهريور 1391
احساس نَـ ـ ـ ـــبودَنت

تمام غزلهایم را تَمَســـ ـ ـخُر میکند...

قافیه ها را باید بدون تـُ ـو

... به دار کشید!!!

قصه ی لیلی و مجنون

چند صباحی است که به خوابـــ ـ ـ رفته...

باید تیشه ی بـ ُـ ـ ــغض بر دوش گرفت

فَرهــــادیــ ـ ـ دیگر باید...!


رویا
ساعت12:05---26 شهريور 1391


solaleh20
ساعت12:02---26 شهريور 1391
سلام رز گلم... ممنون... یه بار درخواست داده بودم دوباره دادم ایشالله حل میشه
بازم ممنون فداتشم


reza
ساعت10:32---26 شهريور 1391
تو بارانی من باران پرستم تودریایی من امواج تو هستم اگرروزی بپرسی باز گویم: تو من هستی و من نقش تو هستم


عالی بود...


فاطمه
ساعت21:34---25 شهريور 1391
دوست داشتن بهـــــانه نمی خواهد
مثل پــرواز که خاصیت پـرنده ست. !

د.ست خوبم وبلاگت عالی بود عالی تر شده،رز عزیز نت خیلی کم میام با اوضاع وبلاگم هم داغونم ،ممنون با معرفت


آیدا
ساعت21:11---25 شهريور 1391
حقارت واژه هاراوقتی دیدم که نتونستم مهربونیت روتوصیف کنم
آپم


باران (ساعت شنی )
ساعت20:48---25 شهريور 1391
سلام گلم آپم بیا رز جون

solaleh20
ساعت20:36---25 شهريور 1391
به به! هر روز بهتر از دیروز، دین دین......

فــاطمهـــــ....
ساعت18:53---25 شهريور 1391
چه آپ قشنگی من 16 گلم!!!!!!!!!

arezoo
ساعت17:37---25 شهريور 1391
لا به لای گل سرخ
در ورای تنگ شفاف بلور
در میان کوچه ی سبز خیال
شادیت حس قشنگیست که من می طلبم.......


سحر
ساعت17:00---25 شهريور 1391
سلام عزیزم
خوبی؟؟؟
آپم بدو بیا پیشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 25 شهريور 1391برچسب:, | 14:21 |
Desiner: lady skin